Cu mintea la… SF

Science fiction-ul este bun pentru neuroni

Și ne-am întâlnit

kzzyrizcwtw-matthew-henryOK, cred că trebuie să schimb puțin imaginea care mi-am făcut-o în minte despre acest blog. L-am început cu ideea că o scriu despre cărți. Și atât. Apoi a venit Romcom. Nu m-au răbdat degetele și am scris despre cum este să stai în fața unor oameni și să vorbești despre ceea ce scrii. Iar acum a venit prima întâlnire B3 – Book Bloggers of Bucharest. Iar nerăbdarea degetelor mele a ajuns la punctul critic, așadar… să vă spun cum a fost.

Mai întâi de toate ce este B3. Este ideea Georgianei să adune oamenii care scriu despre cărți și care sunt din București. Care sunt destui de mulți. O idee care mi-a plăcut. Cititul și blogging-ul nu sunt, după cum vă imaginați și voi, activități sociale. Da, sunt relaxante și bune pentru suflet. Cei care sunt introverți știu despre ce vorbesc. Dar, cel puțin în cazul meu, este la fel de bine este să ies din casă să mă bată puțin vântul și să schimb două vorbe cu alți oameni decât cei din familie, prietenii sau cei de la serviciu.

Așa se face că am fost printre cei (puțini, din punctul meu de vedere) care au venit la prima întâlnire a bloggerilor de carte din Bucureștilor. Am vrut să scriu despre asta pentru că aș fi vrut să fim mai mulți. Am fost 10 oameni și am vorbit non stop aproape trei ore. Mi-a plăcut, a fost interesant și îmi place să cred că ar fi fost și mai bine dacă am fi fost mai mulți. Așa că asta este încercarea mea de a mări numărul celor care vor veni la următoarea întâlnire.

Am vorbit despre despre o mulțime de lucruri în afară de blogging. Inevitabil, cam totul s-a învârtit în jurul cărților. Despre ecranizarea unor cărți, despre cum am putea face vlogging despre cărți, despre cum ne place să citim cărțile (eu mi-am susținut apetența pentru e-books), despre cum se traduc cărțile în România. Dar am vorbit și puțin despre noi, despre filmele care le-am văzut sau vrem să le vedem, despre ce facem ca să câștigăm banii cu care ne alimentăm adicția pentru citit.

Ei, ți-am stârnit cât de cât curiozitatea? Știu că nu este ușor să pleci de acasă, mai ales iarna. Este frig și gândul de a înfrunta traficul sau transportul în comun te face să te simți epuizat înainte de a face primul pas spre ușă. Chiar și eu m-am gândit un minut la cum ar fi să nu mă duc. Însă îmi pare bine că nu am cedat tentației de a sta acasă. Poate o să fie la fel și în cazul tău. Ce zici, te mobilizezi data viitoare și vii să ne cunoaștem?

Leave a Reply

Information

This entry was posted on 19 December 2016 by in ET CETERA and tagged .

Arhivă

Follow Cu mintea la… SF on WordPress.com
